piątek, 28 grudnia 2012

Wielkie leniuchowanie!

Tak, tak oto ja i moje poranne 'papki' przez lustrem w całkiem sympatycznych polarowych spodniach od piżamki - żółte w różowe serduszka :D Mam lenia od rana, próbuję Go wygonic, ale niestety jest uparty jak osioł. 

Święta, święta i po świętach, tak zawsze się mawia. Czuję,że przybyło mi z 5kg jak nic. Te wszystkie pierogi, śledzie, karpie, ciasta uśmiechały się do mnie. Goniły mnie i krzyczały 'zjedz nasss!!' i jak można było im odmówic, raczej to takie nierealne. 

Zbieram się codziennie do opublikowania małego projektu denko z takim wielkim dylematem czy notka, czy filmik, czy może to i to. 

Jak Wam minęły święta? Też przybyło ze 3 kilo?:)

2 komentarze:

Crystaliczne pisze...

Święta minęły strasznie szybko :C . Słodkie zdjęcia . ;D

Unknown pisze...

Fajnie się zapowiada :)