wtorek, 11 grudnia 2012

Hey Dziewczyny. Z racji założenia bloga wypadałoby przedstawić się ;) 
Jestem Magda, jak mi mówią inaczej? Zazwyczaj Magda, Madzia.  Bywają też inne "nazwy" dla mojej osoby, ale umieszczę o tym kiedyś osobny post. 
Pochodzę z małej miejscowości, która zwie się KRZYŻÓWKI.  Są one położone w województwie kujawsko- pomorskim, między Lipnem a Włocławkiem. 
Urodziłam się 6 listopada 1990 roku, tak tak 22 lata mam:P
Ukończyłam technikum hotelarskie, a teraz jestem studentką II roku Administracji. 
Czym się fascynuje? Fotografią, modą, urodą. Skąd Pani hotelarz bądź studentka administracji w pasjach ma mode i urodę? A więc jak każda kobieta lubię dbać o swój wygląd, zdrowie. W ostatnim czasie moje zainteresowanie tym wszystkim bardziej wzrosło. Co spowodowało większe zainteresowanie? Blogi, filmy na youtube, które umieszczacie. Zafascynowałam się tym wszystkim i postanowiłam sama również troszkę pokręcić się w tym świecie ;) 

Pewnie Ciekawi jesteście jak wyglądam. A więc o to i ja: 

2 komentarze:

Crystaliczne pisze...

życze powodzenia na starcie :) mam nadzieje że Ci sie uda , trzymam kciuki :) wpadniesz do mnie ? z góry przepraszam za spam ;x

monafranka pisze...

Powodzenia Madziu:) Obserwuję oczywiście:)