sobota, 5 stycznia 2013

Ni z gruchy ni z pietruchy-PORADNIK SPRZĄTANIA ;D

Witam Moje Drogie w Nowym Roku- 2013 :) 

Nie miałam zapału,żeby tu wchodzic, wielki Pan o Imieniu Leń mnie opanował :) Przechodząc do tematu dzisiejszego postu. Często kupując zwyczajne nawilżające chusteczki dla dzieci mam problem z użyciem ich do końca, ponieważ bywa,że wysychają w opakowaniu, bo jego zamknięcie już się nie klei ;) Pewnego razu zostało mi chyba z 30 tych chusteczek. Szkoda było mi ich wyrzucac więc wymyślałam do czego mogę to zuużyc. :) A więc wypróbowałam je do sprzątania - do wycierania kurzu wraz z mr magicem ;D Genialnie się wyciera, a chociaż zuużyję do końca chusteczki, które niestety już nie są nawilżone. A wy macie też jakieś patenty na ten problem?:) 

A o to zestaw: 


Brak komentarzy: